tillbakablickar.

Jag ska göra en kort sammanfattning av 2012 någon gång när jag orkar, ganska snart. Jag kom i alla fall ihåg ett väldigt fint sommarminne, ett av de bästa, med en av de finaste människor jag känner. Vi var bara så glada, så som vi kan vara. På vårt sätt.
 

#1 / / Adèle:

åh sommar

#2 / / Sara:

Vilka härliga bilder!!

sv; Ja, det teet är hur gott som helst :D

#3 / / Becka [fotoblogg]:

Helt underbara bilder.
sv: Åh så lite så. :)
Vad tycker du om mina bilder?

#4 / / Sandra Leone:

Åh så fina bilder.

#5 / / S P R A L L I C E-fotografi och annat fint:

Vackra bilder, åh.

#6 / / Lisa:

Så fina bilder! Kan liksom känna lukten av gräs nästan..

#7 / / Maja:

Åh, sommar!

#8 / / Sandra Rosén Dahlgren:

Härligt! fina sommarbilder :)

#9 / / tyraelvira.blogg.se:

bilderna <3