min klocka har stannat.







#1 / / maja.:

fint. men jag ser lite konstig ut på bilden längst upp.

Svar: Tack majsan!
Lotta Lindgren

#2 / / hilda:

Åh så fint! Tycker inte alls maja ser konstig ut. Sitter i mitt vardagsrum framför brasan och det känns plötsligt som att jag går i trean på Gymnasiet igen. Som att vi snart ska ta en öl på sejdeln, eller jobba med vårt projektarbete eller åka skridskor på liseberg. Det är lustigt. Men mycket är nog lukterna i det här huset. De får mig att fara tillbaka. Det känns inte så länge sedan som jag bodde här. Inte så länge sedan som jag pluggade på fässbergsgymnasiet, spelade med LeChaim och bandabeba och Lotta bodde i rummet bredvid och jag drömde om att ha tagit studenten och om en en annan pojke än den jag drömmer om nu. Samtidigt känns det som att ett helt liv har passerat. Oj. Vilken lång kommentar! Ska bli kul att ses i helgen!

Svar: åh, en väldigt fin kommentar! Och tack för igår. Jättemysigt verkligen!
Lotta Lindgren

#3 / / stephanie:

Superfint <3

Svar: Tack fina vän!
Lotta Lindgren

#4 / / aliciasivert:

Åh, lilla lilla grodan!