together we're unlimited.


 
Jag tycker att dessa människor är så otroligt bra. Vi förstår varandra utan att behöva säga något. Vi kan börja skratta bara i varandras närvaro utan att något egentligen är roligt, och för det mesta kan vi inte sluta. Vi är de mest konstiga människorna som finns, speciellt när vi är tillsammans. När vi är tillsammans känns det som att vi är ett oslagbart superhjältegäng och bäst i världen, för när vi är tillsammns handlar det bara om oss. Inget annat spelar någon roll. Dessa människor är en stor del av mig och saknas någon av dessa otroliga människor i min närvaro blir det tomt. Ett tomt hål - som bara längtar tills att bli fyllt igen. Jag är som lyckligast, när vi är tillsammans. Ni gör mig lycklig. Ni är bäst!
 
 
Alla bilder är från vår äventyrliga resa i Spanien 2011 och den näst sista bilden är min absoluta favoritbild.
 
#1 / / maja.:

åh vad fint. gillar oss.

#2 / / E L I N F E L I C I A S:

underbara bilder!

#3 / / tove:

superfina bilder!

#4 / / Jenny Eriksson:

SVAR: Tack :)

Vilka härliga porträtt!

Svar: Tack så mycket! :)
Lotta Lindgren

#5 / / Delila:

Superfina bilder & blogg !

#6 / / stephanie:

Ååå vad fiiint :)