merci.

Paris var underbart. Baguetter, dragspelsmusik, promenader vid Seine, rödvin, baskrar, sol och värme, promenader i parker, goda bakelser, crêpes med nutella, utsikt över notre dame, konstnärer i Montmartre och mycket mycket mer bestod min resa av.
Här kommer ett par bilder. Lägger upp fler bilder vid senare tillfället och berätta också vad jag gjorde.


#1 / / Katarina:

Underbart! Det låter helt klart som att jag måste åka dit ;)

#2 / / Fanny:

sv; tack tack :D



åhh vill med åka dit!

#3 / / Rosita:

Åh, Paris är underbart, finafina stad.

#4 / / Meg:

Låter förträffligt! Fina bilder

#5 / / jennifer:

gud vad otroligt härligt det måste varit!

#6 / / SAn:

Ihh, visst är Paris underbart! Jag var där för ett par helger sen - man blir hooked! Och nu saknar man både croissanter och nutellapannkakor!

#7 / / Sofie:

Hej nu är jag en tävling på min blogg om neutrogena visibly clear, kika gärna in! :)

#8 / / gaia:

himla fina bilder.

KRAM!

#9 / / Jasmin:

Paris är ju en av världens vackraste städer. Jag är helt förälskad i den första bilden, du har verkligen fångat det fina med den oehört underbara staden. Kram & så.

#10 / / Maiken:

Nyyydelige bilder!!