as long as you're mine.

Gillar att måla. Ska försöka ladda upp något här på bilden någon gång. Såhär ser det ut när jag målar.


Publicerat i vardag
#1 / / Sarah:

Alltid när jag ser bilder som du eller din syster tagit får jag känslan av ett underbart liv, lite som ut en gammalfilm! En väldigt underbart fin gammalfilm! Ni gör världen lite finare än vad tror den är! :)

#2 / / olga:

åh, gudars vad fint.

#3 / / amy.:

svar: men tack fina du!

#4 / / anna:

shit va dlänge sen jag målade men det är ju skitkul!

#5 / / Jenny:

Asså akvarell, kan det bli finare?

#6 / / Rosita:

Fint, speciellt andra bilden.

Verkligen fint

#7 / / bea:

fan va fint du ritar!

#8 / / JOSEFINE NYBERG - FOTOBLOGG:

SV: Tack så mycket!

#9 / / Anna:

sv: tackar!

åh, kan du inte lägga ut lite akvarellmålningar? såg fint ut!

#10 / / hanna:

ser sjukt mysigt ut! och fint målat.. hade precis en liknande bildidé med färg och teckingar faktiskt. coolt :)

#11 / / m.:

väldigt fint.

jag avundas verkligen de som kan måla eller rita.

#12 / / jennifer:

rätta mig om jag har fel, men har du inte målat en uggla? jag älskar ugglor och den där bilden var ju enormt fin!

#13 / / EE:

Så fint!

#14 / / adam:

Så fint! :)

och fin header du!

#15 / / Meg:

skitfint, som alltid!

#16 / / Isabella.:

ser fantastiskt ut.

#17 / / jos:

hel fint ja

#18 / / pippi:

så himla fint

#19 / / Elin:

akvarell är bland det mysigaste som finns. Lite dålig bild, men jag tror faktiskt att jag har samma märke på mina färger som jag målar med. Mina kan dock vara lite dyrare.