du skall inte jaga rävar!

Klockan är kvart i ett. Imorgon ska jag upp klockan åtta för att ta ett tåg och åka på festival. Jag har inte börjat packa. Men ska göra det nu.
Kommer hem på söndag!


Publicerat i
#1 / / Anna:

sv: tack du! vilken söt liten groda!

#2 / / Agnes:

åh, hoppas att du har det festivalfantastiskt! :)

#3 / / Lova:

fin bild !

#4 / / Rosita:

Ah, festival är bääääst

ha så kul :)

#5 / / Anonym:

så fin bild, det kanske jag redan sagt ? :)

#6 / / felicia:

är det emmaboda? hoppas du har kul! det ligger ju inte allt för långt ifrån mig, men tyvärr köpte jag ingen biljett eftersom jag jobbar...

#7 / / fanny:

sv; tack :)

#8 / / Amanda FOTO:

Vilken bild! Jättefin, gillar färgerna och skärpan. =)

#9 / / sandra:

åh, vilken otroligt härlig bild!

#10 / / Anonym:

små älskade grodor