to open up my heart.

Här kommer ett till litet filmklipp från vår jazzinspirerade konsert förra veckan. Jag och Stephanie på sång. Låten heter "To open up my heart" och det är Anders Widmark som har skrivit den.


Publicerat i
#1 / / Cecilia:

Vad duktig du är! Har följt din blogg sedan din syster var med på blogg.se's framsida och ni har fina bloggar båda två. Sen kan jag passa på att säga att jag vet hur det är att vara tvilling, eller nästan i alla fall. Jag är själv trilling :)

#2 / / Peter:

Fint!

#3 / / Cajsa:

Jag saknar er så mycket så att det gör ont. Jag vill kunna säga att jag kommer ner och hälsar på snart, men som det ser ut nu är det möjligt först till era studenter... Men då kommer jag! Åtminstone på din - visst skulle du springa ut i juni?



Puss fina du (och som jag ALLTID sagt, du är så duktigt!) <3