to open up my heart.

Här kommer ett till litet filmklipp från vår jazzinspirerade konsert förra veckan. Jag och Stephanie på sång. Låten heter "To open up my heart" och det är Anders Widmark som har skrivit den.


Publicerat i
#1 / / Stephanie:

Fan ad bra vi är :) Haha jag kan ju sjunga ibland :P Och det blev bra med stämman också, och Yso vet vi alla att hon kan :P

#2 / / Stephanie:

Ja, men vi har alltid kul när vi leker :)

#3 / / tove:

åh, den där låten tycker jag så mycket om!

#4 / / nathalie:

den här har jag faktiskt redan lyssnat på ^^ gick in på din youtube och kikade runt lite, du och din syrra är grymt duktiga båda två!



sv:tack lotta!

#5 / / Natalie - It's all about attitude:

är du å din tvillingssyter enäggs eller tvåäggs? :)

asså är ni lika varandra ? :) lägg upp bild! kram

#6 / / Cajsa:

Jag tar den fjärde juni, firar på söndagen den sjätte. Så jag kan komma ner till Majas åtminstone - och fira båda. :) Puss!

#7 / / nathalie:

sv:så lite så! :-) lade till dig som vän på youtube ^^