godnattvisan.

Jag skulle egentligen ha gått och lagt mig för ett tag sedan, men jag kan inte sova. Jag lägger upp ett litet smakprov på min och Hildas låt "godnattvisan", som vi ska ha med i vårat projektarbete. Glöm bort att jag spelar fel.

Publicerat i
#1 / / Ellen (ellerenellen.blogg.se):

Väldigt fint, måste jag säga!

#2 / / Linnéa:

intressann

#3 / / Ellen (ellerenellen.blogg.se):

Haha, åh sötnos! Det gör mig verkligen glad :D

#4 / / anna:

vad duktiga ni är :)

#5 / / mathea:

Så sjukt bra! Vad roligt att se! =D

KRAMKRAM!

#6 / / Felicia:

Malmö är så fint!



Ni är så duktiga och spelar så fint!

#7 / / dena:

öj hon spelade på min skola förra veckan! är jag ganska säker på...

#8 / / maja:

Det här var verkligen jättebra! jag skulle lugnt kunna somna till den:)

#9 / / Sara:

snajsig visa! ;)

#10 / / Trees:

haha ja, man längtarr ju ofta dit som man inte är:P tyvärr! ja, har också bott där i hela mitt liv, bortsett från tre år, när jag gick högstadiet i vänserborg. Fråga mig inte varför, en bra lösning bara;) haha

#11 / / dena:

sv: nej alltså jag måste ha skämtat. såg att du typ bor i gbg eller?

#12 / / Hilda:

fiiiint! haha sök på stöveldans lotta, hilda, malaika! jag skrattar ihjäl mig. dEn hade jag totalt glömt