granen står så grön och grann i stugan.

Jag har kommit på att jag har väldigt många julsångsfraser till mina inläggsrubriker nu för tiden, men det passar ju ganska bra så här tids.
Nu ska jag försöka få tag på Claudia min vän och träffa henne, det var ett tag sen.
Sjukt att det är 2010 om bara en dag. Ett helt nytt år. Jag ska sätta upp massa löften som jag SKA hålla.



Blev lite godissugen nu också.
Publicerat i
#1 / / Rosita:

Jag ska också sätta upp löften som jag ska hålla.

Jag önskar dig lycka till! :)

#2 / / anna:

jag håller aldrg mina löften haha så funderar på atts kippa dem iår.

#3 / / Emma says style, love & rock and roll.:

åh jag vill äta e marsipantomte :D

#4 / / Madde:

Åh, jag älskar sånna goda tomtar!! xD<3

#5 / / Madde:

Sv: yes, jag skickade den igår!^^

#6 / / Hell's Bitches - The Naked Truth:

Hehe nyårslöften ska jag också fixa..:)

GOTT NYTT ÅR FÖR FAN!

#7 / / maja.:

ja faktiskt.

#8 / / Sosso:

Jag lyckas inte hålla några löften så jag ger inga :P



vad skall du göra en dag som denna??