stackars belgiska utbytesstudent.

En vän flög idag från Belgien och landade i Sverige imorse.
Väntandes stod jag och Hilda. Det var  så roligt att se henne igen, efter fyra månader. Nu känns det inte som att hon har varit hemma i Belgien. Det känns som att hon har varit här hela tiden. Det känns som det var för fyra månader sen. Idag kunde jag för första gången på länge säga "Vi ses imorn". Jag är så glad att kunna säga så. Jag vill inte ens tänka på att hon åker hem igen om två dagar. Det ska jag inte. Nu ska vi bara umgås och ha roligt den tiden hon är här.
För er som inte vet var Lotta (min belgiska vän på bilden) utbytesstudent i min klass i trean. Det känns väldigt tomt här i Göteborg utan Lotta. Fast nu är hon ju som sagt här. Det är jag glad för.

Publicerat i vardag
#1 / / Jasmin:

så underbart. ta all er tid nu, tjejer. för det behöver ni. puss, lotta. vilka fina bilder.

#2 / / Linda:

Underbara bilder!

#3 / / olga:

åh, så fint.

#4 / / Emma:

vilka fina bilder (: