Figaro.

Jag är arg, sur och ledsen.

Här är min alldeles underbara, bästaste katt och vän. Han finns alltid här hos mig och jag älskar honom.


Publicerat i
#1 / / anna:

varför arg och ledsen? :/



sv: haha nice. andra lång är grymt :)

#2 / / anna:

är väl inget töntigt med det, förstår att dte är frustrerande =/ men du fixar det!

#3 / / CHRJ:

Godmorgon på dig! =)

#4 / / angelica:

tack detsamma :)



åw vilken söt katt!

#5 / / Emma says style, love & rock and roll.:

jobbigt att va arg sur och ledsen, men söt katt!

#6 / / Amanda:

Superfin blogg, men min är också snygg. Kika gärna in, hoppas du får en strålande dag.



Allt bra med dig ?



Kraam!

#7 / / emmma:

sv: jo men jag hatar att frysa :(

#8 / / Sara:

Fina bilder!

#9 / / meg:

Oh vilken sötnos :)

#10 / / SANIBO:

sv: ja han är ju grym :)

#11 / / egoflow:

Pepp pepp!

#12 / / Stephanie:

Är du arg på honom?

#13 / / michelle:

Sv:Tack fining.<3



sicken sjukt söt kise.

#14 / / nathalie:

sv:haha, jag har också lagt upp lite bilder på min kisse :-) sjukt söt! din alltså. fast min med :-*



sv:tack! (vet inte om jag svarat på din kommentar)

#15 / / Rebecca:

jättefina bilder!

#16 / / E B B A S O C H M I L L I E S - FOTOBLOGG:

Fin blogg du har :-)

Hur mår du?

#17 / / Maria:

Sötnöt!

#18 / / maja.:

varför är du arg sur och ledsen?

#19 / / mathilda:

sv: tussen tack.

#20 / / M i c k a:

attans vilken rar kisse du har ^^,

#21 / / jannike:

riktigt fina bilder!=)