I taket lyser stjärnorna och Mika är en av dom!

Nu har jag sett filmen. Jag grät hela filmen rakt igenom. Både för att handlingen är så sorlig och för att jag är så stolt över Mika som spelar Ullis. Jag har alltid vetat att hon skulle bli något stort. Jag är så glad. Det värsta kom efter filmen, vid eftertexterna. Det var då jag började tänka att det är ju Mika. Det är Mika som är Ullis! Mina tårar bara rann. Jag har inte riktigt fattat än att det är Mika! Det är otroligt. Och du är så himla bra Mika.
Den var sjukt bra i alla fall och jag kommer deftinitivt se den igen! <3








Saknar och älskar

Följ min blogg med bloglovin


Publicerat i
#1 / / Filippa:

SV: Hälsa att hon är världens sötaste och att hon spelade rollen jättebra =)

#2 / / *saga:

Ingen åkte ut eftersom Graaf o Da Silva var tvungna att låta bli att delta. :(

#3 / / Anonym:

nej, det är min kompis som har knåpat ihop den :D

#4 / / rita:

kul att du tycker det, tack så hemskt mkt! :) ♥



är Mika din kompis?! :O har läst boken, och ska se filmen nästa helg, den fick mig till tårar. så gripande!

#5 / / s:

heeh ack, kommer inte ihåg;)

#6 / / rita:

men gud, vad coolt O_O håller hon på mkt med teater eller? :)

#7 / / rita:

men gud, vad coolt O_O håller hon på mkt med teater eller? :)

#8 / / jenny:

Sv: hahaa fin tatuering:)

#9 / / peelllaan:

fiin blogg (:

Kolla gärna in min också :)



www.peelllaan.blogg.se

www.peelllaan.blogg.se

www.peelllaan.blogg.se

#10 / / rita:

okej, va kul! :) hur länge har ni känt varandra då? (:

#11 / / ika:

sv; ja det är svårt att inte göra:)



känner du hon som spelar ullis?:)

vad kul!

ska se när jag kan se den filmen.

verkar så bra, såg nämligen en teater om den boken när jag var yngre med skolan

#12 / / Chacha:

javisst är det snyggt :)!

åh vad roligt att det var din vän som spelade ullis och att hon var så bra också! Jag ska nog se den imorgon :)

#13 / / rita:

ojoj! kompis med en kändis, kul :)

#14 / / amanda ♥:

fin blogg :) hihi

#15 / / Jennie:

Japp japp, lämnar ett litet spår som bevis att jag vart här ;) ha en bra kväll!

#16 / / Chacha:

ja det ska jag verkligen göra :)!

#17 / / rita:

mihii :)

#18 / / evelina:

svar: ah ! :)



åh jag vill med se den där !

#19 / / J.:

Den filmen var så fin :)

#20 / / mariana-DG:

åh jag hann inte se filmen idag ;/ måste kolla på den snart men har seriöst läst den boken minst 5 ggr, så otroligt bra, så ser fram emot filmen, är den godkänd eller ;D ?(:

#21 / / Anonym:

fin blogg!

kika gärna in i min & gör en liten söt

kommentar! :)

#22 / / evelina:

svar: ska nog det, den går på bio nu va ? :D

#23 / / Angelica:

Ja visst är det :) hihi... Fin blogg du har :D

#24 / / nadja luong:

woa..din vän är duktig hon, har ej sett filmen än, men har redan hört positiva recensioner om den,,



stolt!!

#25 / / Angelica:

Det var så lite så :) har du tänkt dej nått flicknamn då om du får en flicka när du ska ha barn? :D

#26 / / My:

sv; haha äre reklam för fulla muggar eller? (=

din design är grym btw.

#27 / / Emilia:

Om du kollar in min blogg:P

#28 / / niki:

den blå är unika besökare, alltså sådana som läser ofta ( i think) blå är sidvisningar

#29 / / Yodit:

filmen verkar vara sååå bra !

#30 / / Moa:

svar: Du har ju en jätte söt blogg! :)

#31 / / micaela:

sv: Åh jag ska se den på fredag :) Längtar jättemycket ju :D

#32 / / Sofie:

åh jag vill med se den (:

#33 / / Mia:

Sv: Tack :)



Så filmen är sevärd alltså? :)

#34 / / Jenny:

Sv: Haha ojdå, men den var ändå cool!



Har försökt kommentera, men det blir nåt fel, hoppas det funkar nu! Kraaam

#35 / / nadja luong:

hur gammal är hon??

#36 / / isabel:

Vad kul att du känner hon som spelar Ullis. :) Vill också se den!

#37 / / mariana-DG:

okej okej :) tack då vet jag (: kraam

#38 / / Emilia:

hehe kram

#39 / / Hale:

Tack så mycket. Åh den filmen är jätte bra. <3 Jag grät som bara den :)

#40 / / ika:

sv; åh vad bra:)

Ska se om jag har pengar för att se den på bio:)

#41 / / Hale:

Tack så mucket :) <333

#42 / / jenny:

Sv: Vad bra! Vem är mika:)? Måste se filmen nu när jag ändå läst boken!

#43 / / lovisa:

Tack så mycket! :D



Hon som spelar Jenna går i min skola :) ska nog se filmen snart, antar att den var bra? ^^

#44 / / Estefany:

hon var jätte duktig!:). kram

#45 / / Frida J:

Sv: okej. :) vill hon fortsätta att spela in filmer? Vad heter du på pa?

#46 / / BAACKONTRACK:

sv: tack så mycket :D

din är med fin!

#47 / / AMANDA - Kläder och skoj.:

ja visst klär hon sig fint? :)

#48 / / ebba:

åh jag skulle se filmen igår med en kompis. men då fanns det bara 1 plats kvar xD :(

#49 / / Nathalie:

är du kompis med en av skådisarna? :)

#50 / / BAACKONTRACK:

sv: vsg

#51 / / Sofie:

Ja, hiih :D

#52 / / Gynning:

Ha en trevlig lördag!

#53 / / Carro:

Missa inte chansen att vinna ett jätte sött halsband i min blogg! =)

#54 / / ika:

sv, hur har din dag varit än sålänge?:)

#55 / / Em:

jag vill verkligen också se den filmen, den verkar så bra!

#56 / / niki:

-Aaa tror det, är inte säker hehe

#57 / / gabriella:

Är det nån vän till dig som spelar Ullis? :)



Såg filmen igår på premiären, superbra! :) grät en hel del

#58 / / Jessica:

Vill också se den filmen, var den bra ? :)

#59 / / Emma:

Åh den måste jag se!

#60 / / Frida J:

SV: Okej. :) Vad heter du på playahead?

#61 / / josefin:

Du har skitfin header :)

#62 / / Estefany:

sv: tack så mkt:). kram

#63 / / nnatha:

Hej!

Fin blogg, bevaka min med bloglovin, så

bevakar jag din! :)

Hoppas allt är bra?



nathalielantz

#64 / / ina:

jag skall också se dne filmen, jag hoppas den är bra!

#65 / / nnatha:

sv: filmen va sjukt bra! :) hon spelade sjukt bra! :)

vi kan bevvaka varandra? :)

#66 / / ika:

sv; ska se på körslaget nu:)

Hoppas du får det bra med dina vänner!

#67 / / Jenny:

Sv: jaha haha okej:)

#68 / / Frida J:

Sv: Jag vet inte om detta är för mycket begärt, men har Mika en blogg eller finns det något annat sätt att få kontakt med henne?

#69 / / Johanna:

Svar: Det är äkta. Kram!

#70 / / Angie .:

Sjukt kul att din kompis spelade Ullis! ;)



Sv: Åh tack! Hej! Fin blogg Du har! ^^

;*

#71 / / Carro:

Sv. Tack! Du med! :D

#72 / / Frida J:

Sv: å, tack. :D hur har in dag varit? Vad har du gjort?

#73 / / malyyn:

tack detsamma du :)

jag måste gå och se den filmen! den hade premiär idag va?

#74 / / Kajsa:

sv: haha så var dt där jag va med, alla torkade sig under ögonen för att mascaran inte skulle ha kladdats ut xD

#75 / / Tobias:

jag vet, det är nyhavn :D

#76 / / denise:

känner du hon som spelar "ullis" ?:)

#77 / / minaya:

Hej Lotta. Tack så mkt för din kommentar. Jätte fina bilder på dig.



Allt bra?

#78 / / gabriella:

Vad fränt! :D

filmen var helt super :)

#79 / / Jessica:

Sv: åh nu känner jag att jag måste bara se den när du säger sådär, haah :P

Tack så mycket! :)

#80 / / pelle:

Nu har jag kollat in!

#81 / / Angie .:

Sv: Ja. Händer något kul i veckan då ;)?

#82 / / ivanka:

vill verkligen se den filmen! :D



okej! Jag går i 9,an nu.. men jag har valt samhäll till gymnasiet! :)

#83 / / georgia:

åh va kuul! :D är de din kompier eller så?

#84 / / denise schüberg:

sv : ah okej , va filmen bra ?

värd att se ?:P

#85 / / josefin:

Tack söt!:)

#86 / / baaaaaaaaaaaah:

Äe Mika någon känd person? :O

#87 / / Athena:

jag vill verkligen se den filmen, boken avr så fin

#88 / / baaaaaaaaaaaah:

hehe, men då kanske hon blir känd snart? ;)

#89 / / silje helene:

woow, känner du henne? :D jag såg den igår, den är sjukt bra!

#90 / / bea:

åh jag vill så gärna se den filmen!

Läste boken för några årsen och jag älskade den..

#91 / / Ronja:

oj, så du känner "Ullis" :D? coolt. ska se filmen på fredag, och jag älskade boken.