långsamt.

Jag har nu hittat en bra text som jag ska skriva en låt till. Alltså, jag ska skriva musik till texten. Jag tycker det är synd att inte jag kan skriva låtar, fast jag antar att det inte blir jättebra första gången och någon gång måste man ju börja om man vill komma någon vart. Jag ska, när jag har tid, vilket jag har ganska ofta, men ork, skriva en låt. Alltså text till en låt. Jag vet inte om det är bäst att skriva musik först, eller text. Det kanske inte spelar någon roll. Okej nu babblar jag bort mig, så nu ska jag nog sluta skriva.


Publicerat i
#1 / / elise:

jag skulle nog säga att det vore bäst att göra musiken först, haha :)

#2 / / Klara:

Ja, tack!! det är min naturliga hårfärg.:)

#3 / / Freja:

svar : TACK,detsamma sötnos :) <3



kärlek till dej :*

#4 / / Jennie:

hoppas du lyckas!

#5 / / Madde:

Sv: haha, jag vet! Jag köpte dom samtidigt! :D Yes, det var det!! Det är så... vidrigt bra det schampoot och balsamet! haha! :D spela gärna upp låten när du är klar, är så nyfiken att höra :)

#6 / / anna:

hoppas det går bra atts kriva musiken då! svårt att få ner ord ibland :)

#7 / / anna:

det är alltid svårt att komma igång, men det går nog bra :)

#8 / / ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥:

ååh bara att hugga in :P men akta din skärm :P haha

allt bra?

#9 / / A M A N D A:

Sv; Ja det är en birma :)

#10 / / Josse:

tack =)

#11 / / Emma-Stina:

köp, köp, köp! :D

#12 / / pelle:

Vad blev för text då?

#13 / / Jessica:

Lycka till med skrivandet! :D

#14 / / S:

Så var de för mig i början, men inte längre. Skriv bara vad du känner. Tänk inte att du ska skriva en sång :)

#15 / / amanda:

tack så mycket ! :D kram

#16 / / Julia - FOTOBLOGG:

Svar: TACK :D

#17 / / Karin:

vilken mysig bild.