Längtar till sommaren

Jag sitter och längtar. Dofter, bilder och saker jag hör, som tillexempel kvittrande fåglar, gör att jag längtar ännu mer. Träden börjar blomma och det är så härligt. Den här helgen har varit varm och solig och det ha varit jätteskönt. Jag satt ute på balkongen med Maja, solade, åt årets första jordgubbar (dock inte svenska) med smält choklad på. Vi bara satt och njöt! Vi såg också en modevisning på NK igår, där Claudia och Vilde var med. De var jätteduktiga, lägger upp bilder lite senare.
På kvällen kom Ella hit, vi skulle grillat, men vi var så hungriga så vi ugnsgrillade istället. Vi satt på balkongen och hade jätetmysigt!
Den här veckan kommer nog bli ganska lugn, planerar att åka till Eggby nästa helg. Det skulle vara skönt med ett dopp i sjön och bara få komma ut och koppla av på landet.
Nu blir det pizzadags, och sen ska vi äta tårta, för att fira att min lillebror vann 6,5 matcher av 8 i schack-SM! :)




Jag förra sommaren
Publicerat i
#1 / / KRISTIN:

sv: jag gjorde en middag med grekiskt tema till min pappa som fyllde 50!

#2 / / johanna:

jag längtar med till sommaren! =)

#3 / / Emma:

jag vill också ha sommar, fast nu e de inte långt kvar! :)

#4 / / Emmy:

underbar sommar bild!