italiendrömmar.

Åh, vad jag vill åka iväg till Italien just nu. I sommar blir det nog en liten tågluff där. Vad jag längtar. Nu bjuder jag istället på lite foton från när jag var i Lombardiet i somras och åkte omkring. Dessa bilder är från Lago d'Iseo, där vi åkte båt mellan de olika små samhällena. Landskapet är helt magiskt där.
Jag har säkert redan laddat upp de en gång, men jag gör det igen. Hehe.

 
#1 / / Emilia:

Svar: Åh tack! Dessa bilder är förresten superfina!

#2 / / Ellen Lindberg:

Tredje och sista bilden, helt magiska!

Svar: Tack!!
Lotta Lindgren

#3 / / sandra:

Åh, vad underbart vackra bilder! *-* Dit hade jag med kunna tänka mig att åka hehe (a)

#4 / / Nicolina:

samma här, suktar så mycket efter Italien!

#5 / / Nicolina:

samma här, suktar så mycket efter Italien!

#6 / / josefine:

härliga bilder. själv kollar man på flygresor vart-som-helst för att slippa det kalla vädret här.

Svar: tack! :)
Lotta Lindgren

#7 / / Natalie:

Wow! Det ser fantastiskt ut :) Och du, en tågluff låter inte helt fel! Förstår att du längtar :)

#8 / / lovisa:

visste inte förrän nu att jag längtade till italien.

#9 / / Frida's Friday:

Italienska landsbyggden kan vara något av det vackraste!