det här jag.

 
Jag tänkte bara, eftersom att det var så längesen jag var aktiv här i bloggen, berätta lite om mig själv för er som inte kommer ihåg eller för andra som hittar hit. Jag heter Lotta Lindgren är göteborgare och pluggar till musiklärare. Jag tycker om att hålla på med allt som är kreativt och estetiskt, fotografera, skriva musik, sjunga och spela massa instrument, måla, skapa, pyssla. Ja jag kan hålla på länge.
Jag älskar också att resa, upptäcka nya platser och kulturer, men jag har också svårt att slita mig från guldkornen jag har hittat. Ett av dessa guldkorn är Rom, som jag blev helt förälskad i 2011 då jag bodde där i två månader. 2013-2014 bodde jag där i ett halvår och det blir några Romresor om året kan man säga. Är helt förälskad i staden. 
Jag älskar katter, musikaler, film och naturen. Jag är vegetarian, feminist och tvilling.
Ja, det fick vara jag just nu i alla fall. Så kände jag mig. Tack och hej och välkomna hit! Hihi.
 
 
 
Publicerat i tankar
#1 / / Elin:

Kul att du berättar lite om dig själv.

Sv: Det var supergott! Du borde prova. :)

#2 / / elna:

Tack för din kommentar! Väldigt fin blogg!