svensk sommar.

Jag älskar verkligen svensk sommar, som den har varit slutet av juni och hela juli. Kan det inte alltid vara så?
 
 
 
 
#1 / / Malin Aurora:

Galet fint!

#2 / / Hilda:

Lottapotta! Det tycker jag verkligen att vi ska! Prata om livet och dricka vin. Dock är de två kommande veckorna ganska fullsmockade och sedan flyttar jag. Men kommer du på lördag? Till trädgården? Då ses vi ju då i alla fall :) Och så kan vi ju ta vinet på taket när jag kommer och hälsar på er i Rom. eller om du kommer ner en sväng till vårat fantastiska kollektiv som vi (förhoppningsvis) ska starta i det här huset: http://www.blocket.se/vi/48482301.htm :)

#3 / / Hilda:

FinaLotta! Jag skrev ett svar till dig, men det verkar ha försvunnit. :( Prövar igen. Det var himla trevligt att ses igen, verkligen! de tär alltid lika mysigt att komma hem till er! Jag vill hemskt gärna ses på tu man hand och dricka vin och prata, men veckorna innan jag flyttar är rätt smockade. Vi får helt enkelt ta det i Rom när jag kommer och hälsar på! Eller när du kommer och hälsar på i mitt supermysiga kollektiv i Skurup som vi ska starta i detta hus: http://www.blocket.se/vi/48482301.htm

och vi ses ju på Lördag eller hur? :) Vad har du för mailadress förresten? Jag har ju inte facebook längre, så det kan vara bra att ha!

KRamar