en stund på jorden.

 
Jag är väldigt nöjd där jag befinner mig just nu. Älskar att gå på musikhögskolan. Har fått jobb på Gasten (spökhotellet på Liseberg) i sommar och det kommer bli så himla kul att få spöka och skrämmas lite. Ännu bättre är att jag får jobba kvar på min attraktioner lite grann också, så jag behöver inte lämna mina små bebisar. Ikväll åker jag till Stockholm över helgen och ska hälsa på alla mina vänner som bor där omkring. Jag ska till Tokyo om tre veckor och i juni ska jag tågluffa i Italien. De kommande månaderna känns så bra på nåt vis, som det aldrig har gjort innan.
#1 / / ISA:

SÅ härlig känsla med mycket att se fram emot, underbart fina du!

#2 / / Amanda:

Lova att blogga även då, när du befinner dig i allt det som du ser fram emot nu:)

#3 / / Klara:

Att jobba på Gasten låter ju som stans roligaste grej!!

#4 / / Sandra Lundin:

NäÄ vilken vacker bild!
Men alltså, gasten. WOW! Typ det läskigaste stället jag vet om - på riktigt. Hu, får ont i magen bara jag tänker på det. Kan nog vara en helt grym arbetsplats tror jag :)

#5 / / Maria Ekblad:

Åh vad fint med Tokyo under körsbärsblomningen :)