R(h)ome here we come!

I morgon åker jag till mitt käraste Rom och det känns så bra! Jag behöver det nu. Rom är som mitt andra hem. Det är min absoluta favoritstad. Vi ska bara dricka massa goda ripasso- och amaroneviner, äta pasta och njuta av vårvädret. Tack och lov är det flera grader varmare där och det är behövligt. Jag är supertaggad!!
 
 
#1 / / Sandra:

Fina bilder! Rom ser ut som en helt underbar stad.

#2 / / Ellen:

Åh,hjälp vad härligt! Ser fram emot en massa trevliga bilder sen :)

#3 / / Sandra Leone:

Åh så avundsjuk jag blir! Hoppas att du får det jättefint och härligt i Rom.

#4 / / FlizanLizan:

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

#5 / / Fanny:

Så himla fin stad!

#6 / / M:

Åkte du med någon organisation första gången du åkte? :)

Svar: Ja, med språkpunkten :)
Lotta Lindgren

#7 / / Hilda:

Lotta!
Jag har inte din mailadress men jag måste visa dig det här. Gustaf och Johannes gjorde en film till mig i födelsedagspresent. dE är sjuka i huvudet haha. kolla själv:

http://www.youtube.com/watch?v=-vImwj7HRDc

Hoppas allt är bra! Och att vi ses snart! Jag är i göteborg mellan den 20 juli och den 10 augusti. Puss!