ett sommarminne.

#1 / / Leone:

Åh så fina bilder.

Svar: Tack så mycket!
Lotta Lindgren

#2 / / Vicky:

så himla härligt.

Svar: Tack! :)
Lotta Lindgren

#3 / / Hilda:

Åh så fint! Jag kan sakna tiden när man bloggade mycket. Det är fint och personligt med blogg på ett sätt som facebook inte är. Även om det finns nackdelar också. Jag sjunger föresten på stavelser med alla mina vänner nu för tiden. Senast igår spenderade jag två timmar med att sjunga djungelbokens "jag vill ju va som du" med två kompisar. En stavelse var. hahaha.

Svar: Tack fina du! Ja, jag ska nog börja göra det lite mer faktiskt. Hahahaha, jag med! Jag tycker om det. Vi borde sätta upp en hel konsert.
Lotta Lindgren

#4 / / Jessica:

Åh vilka fina bilder. Saknar sommaren nu. Synd att den så snabbt försvinner.

Svar: åh tack så mycket
Lotta Lindgren