vårigt.

Jag är så glad att våren är här. Jag packar ihop mina saker för att flytta hemifrån, men på måndag ska jag skriva tenta och en timme efter det går planet till Rom. Vi ska vara där en vecka och hälsa på våra fina klasskamrater och bara njuta av att det är varmare där än i Sverige. När jag kommer hem flyttar vi in. Det blir nog bra tror jag.



Jag
Publicerat i
#1 / / Freja:

söta du!

#2 / / maja.:

feeeeint

#3 / / samovaren:

fint i rødt rødt rødt.<3

#4 / / DIANA ÖSTERBERG:

God morgon! allt bra med dig idag? :)

#5 / / Isacs Mamma:

Ååå jag som alltid velat åka till Italien ! Hoppas du får en kanon vecka ! Hoppas du får en fin dag!

#6 / / Sandra:

vilken fin blogg du har!



behöver hjälp med din röst på min son som deltar i en tävling, snälla vore så evigt tacksam. Gå in på länken till mitt inlägg för att rösta på min son!



du blir länkad på min blogg efter du gjort det, vore evigt tacksam för din hjälp, kram!

http://sandracederbom.blogg.se/2012/march/det-vore-sa-himla-snallt-med-din-hjalp.html

#7 / / Malin:

Fint :D

#8 / / Annika:

Fin blogg :)

#9 / / Emilia:

åh vad härliga bilder!

#10 / / Victoria - Foto och Vardagen:

Svara gärna på frågorna i mina senaste inlägg :)

Hoppas du får en finfin dag :D

#11 / / Malin Aurora:

Åh så himlans vacker du är!

#12 / / Natasha:

Dör lite av din finhet. Och vad fantastiskt med Rom, blir så avis!

#13 / / NATALIE:

åh vad spännande med flytten! och Rom låter ju inte fel det heller :D

#14 / / Amanda Jonsson:

Vad fin du är. Och åh så himla roligt. Pussar!

#15 / / Meg:

vad fin du är! hoppas du har det kul i Rom :)