Rom, här kommer vi!

Imorgon bär det av till min hemstad tänkte jag precis skriva och gjorde det, men jag menar det inte egentligen, fast om man tänker efter så är Rom väldigt hemma, eftersom att jag har bott där under en längre period. Så jag ska till Rom. Bara njuta av ledighet, sol och av att träffa alla fina människor.

#1 / / Patrik:

Jättefina bilder! Ser så härligt ut :D

#2 / / Jasmin:

åh det är så vackert.

#3 / / Meg:

avis, så fina bilder!

#4 / / Tove:

Jäklar vad härligt!



(Ledsen om jag ger en kommentar du inte tycker om, men var jättegärna med i min tävling där du har chans att vinna ett presentkort på 100 kronor! xx)

#5 / / inger helén:

åhh, jag kom precis hem från italien och florens. finaste landet (och staden).

#6 / / Natasha:

Finaste bilderna! Ha det underbart nu finis!

#7 / / Josefine:



hiss eller diss?

http://pinksnow.blogg.se

#8 / / maja.:

haha ja du har rätt. han ser ut som pettson.

#9 / / idaawe:

absolut de härligaste bilderna jag sett på länge.