sommartider.



Jag



Min otroligt fina vän Madeleine
#1 / / carro:

saknar er tjejer! <3

#2 / / Angelica:

Hey! Hitta din blogg via Fannys! :D woho

madde är så jävla vacker! <3

#3 / / elno:

så fint!

#4 / / Leone:

Vilka härliga bilder, somriga och fina.

#5 / / Emma:

snygga bilder! Fin blogg! Kika gärna in hos mig med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. Följa varandra via bloglovin? :) Hur många läsare har du varje dag? :)

#6 / / Stephanie:

Det finns lite kvar... hehe :P

#7 / / Mimmy:

Men åå vilka fina foton du har i bloggen! Älskar den sortens foton och färger. Och fin klädstil har du tycker jag :)

Har börjar "intressera" mig mer och mer för folks outfittor (hihi) eftersom jag själv börjar visa mina.

Lite läskigt bara eftersom jag ofta syr egna kläder och inte följer nån populär trend :P

#8 / / F:

fint.

#9 / / Ellen:

Så himla vackert.

#10 / / matilda:

åh vad fantastiskt fint.