älskade lillebror.

Min lillebror tog studenten i Maj och det såg ut lite såhär:



Här är vi alla syskonen. Maja, Petter (som alltid ska grimasera), Emil och jag.



Mamma och Emil

#1 / / Natasha:

Så fina bilder! Önskar jag kunde få ta studenten igen, världens bästa dag.

#2 / / Ellen:

Haha åh, så himla härlig skylt! Hur kommer det sig att det är mjölkpaket?

#3 / / Leone:

Åh så mysigt, älskar att vara på studenter. Alla är så glada.

#4 / / elno:

sv: tack!!

#5 / / M:

Hej! Jag skulle vilja fråga lite om Rom. Hur bodde ni? Jag menar hur hittade ni boende och hur många bodde där? Allt såg mysigt ut på bilderna, vilka var alla vänner? Jag är i Italien då och då men har inte många vänner. Hur lärde du känna dom? Är de Italienska eller svenskar och bor dom kvar i fall det är svenskar :)?

Du har så mycket fina bilder från Rom och är kär i stade, lägg gärna upp fler :)

Mvh M!

#6 / / hanna:

fint!

#7 / / maja.:

åh, myyys