fjärran.

Det är så konstigt. Jag älskar att vara hemma, bland alla mina vänner, min familj, i min säng, mitt hus, i Göteborg och Sverige och över huvud taget. Jag älskar Sverige. Men jag vill bort så himla mycket. Långt bort och upptäcka nytt. Hitta förändringar. Varför är det så? Jag tycker det är jobbigt att tänka på nästa år om jag går någon folkhögskola i Sverige. Då är det ett helt år. Orkar jag det? Eller ett år borta i något fjärran land? Det vore väl häftigt...

Mer instagram från Januari (i brist på andra bilder).

#1 / / maja.:

feeeeint

#2 / / Caroline:

hihi, tack finis. Jag ska flytta till Stockholm för att plugga där :) Är ganska så trött på Göteborg, haha!



Vad hade du tänkt dig att plugga för någonting om du börjar på folkhögskola? :)

#3 / / Lovisa:

Älskar din design, så enkel men ändå så fin :)

#4 / / marcheline:

gillar din design!:)

#5 / / fanny:

sv; Tacktack :D

#6 / / Blopparna - Emmy:

Härliga bilder!



Det där är så fruktansvärt svårt, ska man lämna eller stanna kvar? Man är så bekväm med tryggheten, vännerna och familjen man har här något som gör det svårt att lämna, men att lämna tror jag nog skulle vara de bästa! Hem kan man alltid komma igen!

#7 / / Ellen:

Åh, härliga bilder. Tro mig, du är inte den enda som längtar och drömmer dig bort. Klarar man verkligen av ett år i Sverige med plugg utan att åka iväg och upptäcka någon liten plats i världen? Vi får väl se... ;)

#8 / / Hanna - Mode, smycken och min vardag:

Fina bilder! Förstår precis känslan. Jag tänker likadant.

#9 / / Malin:

Kollar du på top model sverige? :)

Vad tycker du om det hittils? kram

#10 / / Elli:

Gud vad fina bilder du tar! Älskar verkligen den sortens bilder ^^ Men asså jag förstår inte hur du kan vara så sjukt kreativ!? Störande duktiga, underbara, kreativa, begåvade, vackra människa!