en syster och ett piano.


#1 / / Fanny- (fotoblogg):

sv: Tack så mycket!

#2 / / Katarina:

Väldigt stämningsfullt och vackert! Fint.

#3 / / Majo:

Fint! :)

#4 / / Ida:

Vackra bilder!

#5 / / Tess -Kervefors Foto & Media:

SV:Varsågod Lotta! Det var så lite! :)

#6 / / johanna:

Hej!



jag blev medlem på double för några månader sedan och har tjänat över 5000 kronor

på att endast uppdatera min blogg. kollar du in på min blogg ser du ett inlägg med en länk till en hemsida som nu gjort det möjligt för oss alla stora och små bloggare att tjäna pengar. jag har ungefär 50 besökare om dagen och får cirka 200 kronor om dagen för det. för varje inlägg du gör får du 25 kronor. klicka på länken i mitt inlägg och bli medlem du med! har du frågor eller funderingar så kan du skicka en kommentar till mig eller maila mig på [email protected]



hoppas du får en underbar måndag.



kram jojo.

#7 / / emma:

Hejsan :) jag driver en blogg som handlar om det mesta som har med skönhet att göra, för tillfället har jag en frågestund man kan fråga grejjer om både mig, skönhet och saker man vill att jag ska göra/skriva i bloggen!

Skulle bli jätteglad om du ville titta in och ställa en fråga, annars så ha en bra dag! kram :)

http://makeupisglam.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

#8 / / koshimoshi:

Sv: Tack! <3

#9 / / Amanda Jonsson:

Svar: jaa, jag tycker om den så hemskt mycket. världsfint inlägg förresten.

#10 / / Luisa:

Sv: Tack så mycket!

#11 / / Ida:

Vad fint!

#12 / / nadine:

skönhet!

#13 / / gaia:

åh så fint! vilken känsla.

#14 / / Jasmine:

Fin serie av bilder.

Kram

#15 / / jules:

fint fint fint fint