mi manca la vita italiana.



Att promenera längs alla gator i Rom var det bästa.



Kväll på Campo Di Fiori och en fin Sofia.



Våra vänner hälsade på hos oss i några dagar.



Fina Villa Ada



Syster Maja, promenad längs Tibern.



Jag och supergod gnocci pomodoro och till höger Maja med den godaste capuccinon.



Foro Romano



Peterskyrkan



Vackra syster inne i staden.



Och min fina kusin kom också på besök i några dagar.
#1 / / Fanny:

sv: Tack så mycket!

#2 / / felicia-:

vad gott det lät bortsett från bananerna.

Superfina bilder!!

#3 / / olga:

åh, så himla fint, lotta.

nu har jag en ny blogg, hänka gärna på!

#4 / / Natasha:

Vet nästan inte vad jag ska ta mig till av avundsjuka! Så fint.

#5 / / Evelina:

fin bilder :D

#6 / / maja.:

alltså man vill gråta lite.

#7 / / Sandra:

fina bilder <3

#8 / / jos:

men kolla elise!!