primavera a Roma IV

Jag älskar Rom. Jag tror jag älskar nästan allt i Rom. Det är en levande stad. Människorna i Rom går på restaurang ensam och njuter fullt ut av sin italienska måltid och ett glas vin. Barerna i Trastevere och människorna förflyttas ut till kullerstensgatorna och hela Trastevere förvandlas till en enda stor bar. På trottoarkanterna sitter finklädda italienare med en vinflaska och var sitt glas, i väntan på sina vänner. Längs Tibern springer löpare och en och annan sitter och fiskar. Uppe på Piazza Garibaldi sitter människor på kärleksmuren och tittar ut över Rom medan solen går ner. Jag skulle kunna fortsätta i all evighet.
Det finns så mycket. Om ni inte har varit i Rom, åk dit!

#1 / / Stephanie Löfgren:

Ja, jag vill typ inte åka hemifrån för jag vill va med bebisen hela tiden :P

Jag känner mig som en mamma, jag blir jätteorolig att hon ska slå sig och jag vill inte gå ifrån henne :P

#2 / / Meg:

dit vill jag verkligen nu efter att ha läst detta! så fint!

#3 / / Ellen:

Bella Roma!!!

#4 / / fridabruman.:

tack snälla du

jag fullkomligt älskar dina rom-bilder. så fina

#5 / / Niki:

Åh, vilken fin blogg du har!

Gillar verkligen dina bilder.

#6 / / David:

Åh vad fint det låter! Och ser ut också, jättefina bilder.



Och tack så mycket!

#7 / / Emma:

Fin blogg! Kika gärna in hos mig med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. Följa varandra via bloglovin? :)

#8 / / Leia ♥:

Har aldrig varit där, fast skulle vilja.

#9 / / Malin Aurora:

Åh så underbara bilder!

#10 / / Daria:

Helt underbara bilder och Rom verkar verkligen vara en fantastisk stad. Så glad över att jag åker dit i höst, åh, längtar!

#11 / / Mathea:

Underbara bilder!