afrika.

Jag vet vad jag ska göra i höst. Efter att min vän kom hem från Sydafrika, berättat om allt och visat bilder så bestämde jag mig. Jag åker till Namibia i höst och volontärarbetar på Harnas, där de tar hand om djur som av någon anledning inte kan klara sig ute i vildmarkslivet längre. Jobbet med djuren där är att ta hand om dem och att försöka vänja de tillbaka till vildmarkslivet. Jag vill verkligen det här. Visst ser det underbart ut?

 

Foton: från Harna Wildlife Foundation.
Publicerat i
#1 / / olga:

Åh, det ser ju helt fantastiskt ut. Du kommer få det underbart!!

#2 / / Rosita:

Åh, verkar ju hur bra som helst ju!

#3 / / Stephanie:

synd bara att man ofta måste betala så mycket :/

#4 / / anna:

låter jättespännande!

#5 / / jennifer:

gud vilken otrolig upplevelse det måste vara att få göra något sådant!

#6 / / Stephanie:

ja, det kommer du nog. men jag menar att det är tråkigt att man ska behöva betala så mycket för att man vill vara med och hjälpa till, men det är väl för att det bara ska vara seriösa personer också. Och sen är det väl en del saker som kostar. Men man jobbar ju ändå gratis liksom...

#7 / / Anonym:

hoppas du blir antagen eller vad man säger!

#8 / / Felicia:

åh. underbart. Det har jag drömt om länge!!! Måste bli av snart. Har du någon hemsida att dela med dig av?