stan är full av tanter och tragik.

Jag lever. Är frånvarande, fast närvarande. Känns skönt, fast konstigt. Ny känsla, nya människor, nya skratt, nya tårar. Ja, det är nytt.




och lite nya bilder från Paris.
#1 / / Diman Dilir:

super fina bilder! .9



träffade dig den 7de vid juke box ! hehe jag bara "är du lotta eller maja" ? :D ♥

#2 / / Rosita:

Så fint! Men nytt? Har du flyttat? :)

#3 / / olga:

helt fantastiskt fint.

#4 / / Stephanie:

Det är bra.

#5 / / Diman Dilir:

haha det var ju lugnt, man vet ju att man egentligen inte får ha kamera och annat uppe! fast dock var det min tvillingsyster, hehe vi liknar inte så mycket då hon bär slöja och inte jag :D

#6 / / Stina:

Åh vilka fina bilder, asgrym fotograf !

#7 / / lisa:

vackert

#8 / / Greta:

Sjukt fina bilder!!

#9 / / Greta:

Sjukt fina bilder!!

#10 / / my:

härliga bilder :}

#11 / / isabella:

paris drar i mig. jag vill verkligen dit så fruktasnvärt mycket!

#12 / / e:

fy vilka fina bilder. paris är så himla vackert!

åh, vad jag vill dit igen.

#13 / / Li:

Jobbar du eller din tvillingsyster på Liseberg, för jag såg någon vid Jukebox idag som var så himla lik er.

#14 / / Linnéa:

fin stad, ohja.