allt för min syster.

#1 / / jennifer:

kära nån vilken ljus! :D älskar det!

#2 / / maja.:

jag med!

#3 / / martina:

hur fint som helst.

#4 / / felicia:

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

#5 / / Julia:

Härliga bilder bruden! asså riktigt härliga! :)

jag måste nästan spara till en systemkamera så jag får lite fina bilder också! :D

#6 / / janelle:

fett fina bilder! vad har du för kamera? ;D

#7 / / Evelina:

helt underbara bilder. ljuset är magiskt!

#8 / / CJ:

Mycket fina bilder, älskar ljuset!

#9 / / Linnéa:

gud vad underbart ljus :)