lite svartvitt från Paris.

Jag har gått barbent i Göteborg idag. Hoppas det håller i sig nu ett tag. Vädret alltså. Här kommer lite bilder från Paris.


#1 / / gaia:

fina! jag ska ringa som imorgon :) jag vill verkligen börja där. ska du dit med någon? jag funderar på att ta delat rum i så fall nämligen.

kramar!

#2 / / jennifer:

gud vad fina bilder! :)

#3 / / Stephanie:

muuusigt

#4 / / Rosita:

Att gå barbent nu lät ju helt underbart!

#5 / / Katarina:

Vad underbart! Jag är verkligen sugen på att göra en weekend i Paris. har aldrig varit där :)

#6 / / madde:

åååh så fint <3

#7 / / Melwa:

Så fantastiskt vackra foton!

#8 / / Felicia:

åh. första bilden!1

#9 / / FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

sounds good ! (:

#10 / / alma:

den femte bilden var sjukt vacker!

#11 / / julia:

Åh, va fint. Himla, himla fint.

#12 / / Hilda:

fina bilder kvinna där. Ses i helgen?