vattenmoln som faller ner.

Der regnar och jag sitter inne med en kopp te. Löven försvinner snart helt från träden, likaså de röda äpplena i trädgården. Jag ska snart ut i regnet för att posta några brev. Brev till universitet, fadderbarn och vänner. Jag gillar att skriva brev. Speciellt en dag som denna. Idag ska jag bara mysa hela dagen, titta på någon riktigt bra film, spela lite fiol och piano. Jag älskar höstregn.




Bilder från midsommar.
Publicerat i tankar
#1 / / Ebba:

Fin fin blogg :)

#2 / / madde:

ååh fina bilder!! :D<3

#3 / / krille:

fintfintfint, som vanligt!

#4 / / pinja:

urhärliga bilder !

#5 / / Pauline:

är så fruktansvärt seg på att svara på kommentarer ibland, haha, men kände att jag var tvungen att svara på din även fast det var ett tag sen du skrev den:



Åhh, så himla fint med en nära vän som känner Nicklas! skulle också vilja ha en nära vän som känner honom. åh. han verkar bara så jädrans himla fin.

#6 / / lauren:

gillar bilderna

#7 / / Anna:

sv: tack :)

#8 / / anna:

underbara foton! som vanligt. älskar färgerna :)

#9 / / Amanda FOTO:

DU fotar väldigt fint! Och jag gillar dina texter och din inställning till saker. Känns så positiv, glad och mysig som person =)

#10 / / Cornelia:

SV: tack detsamma!

#11 / / matilda:

Fin blogg!

#12 / / pinja:

sv; tack så mycker' :)

#13 / / pinja:

sv; tack så mycket' :)

#14 / / Lisa:

fina bilder. skriva brev är fint.

#15 / / Ellie:

helt magiska bilder:)

#16 / / Hannah Larsson:

Åh. Vackert!!!

#17 / / jennifer:

gud vad fin den översta bilden är, kära värld jag älskar molnen!

#18 / / Annie:

Sv: åh jag blir alltid så glad för dina kommentarer men är så dålig på att tacka. men ja, Tack!



otroligt fina bilder. x

#19 / / lisa emma:

vattenmoln som faller ner,det var fint

#20 / / matilda:

alltså, fy tusan vilka vackra bilder. himla duktig fotograf du är hörredu.

#21 / / ALICE:

jättefina bilder lotta.

<3

#22 / / sara:

riktigt sköna foton!