let it snow.

Det är första advent och snön singlar ner från himlen över Göteborg. Hela dagen har det snöat och bildar ett stilla täcke på marken. Adventsstjärnorna och ljusstakarna är framme och brasan är ständigt tänd. Det är så det ska vara. Jag är förkyld och näsan är täppt och jag har ingen nässpray. Jag har affären tio meter från huset, men orkar inte gå och handla. Jag brukar kallas lat.
Snart ska jag i alla fall på bio och se "Harry Potter och dödsrelikerna del 1". Det ska bli jättemysigt.


#1 / / Natasha:

himla fin blogg du har!

#2 / / Hilda:

Tack det samma lilla Lottapotta!

När ska vi ha vår lilla fixardag? Med musiksagan menar jag. Någon gång i veckan kanske?

#3 / / Anna:

sv: det snöade ganska mycket ja. och jag använde blixt, en 430EX II. om du inte har en extern blixt så kan du ju testa med inbygda!



och tack!

#4 / / maja.:

fin vinkning där.

#5 / / Lisa:

mysiga bilder.

#6 / / jenny:

fina bilder

#7 / / anna:

älskar bilderna!

#8 / / Meg:

Superfint!

#9 / / Evelina:

Så fint du skriver. Och mysiga bilder!