halsfluss.

Jag har aldrig haft halsfluss, så vet inte hur det känns. Men så jag känner nu har det altdig känts förut. Så jag tror jag har lyckats få halsfluss, eftersom jag har 39 graders feber också. Trots detta lyckades jag genomföra intagningsproven på sång och klassiskt piano. Det gick ganska bra, fast med tanke på att det är så mycket bättre folk som söker och att de bara tar in tre stycken på musikal sång och en på klassiskt piano så tror jag inte att jag kommer in.
Men nu vet jag hur det var i alla fall att söka.
Idag ska jag dricka massvis med te, äta glass och såna saker som kan vara skönt för halsen. Egentligen ska jag dansa idag. Jag hatar jag missar så många gånger. Det är alltid något som kommer ivägen.



Bild ett: Jennifer och jag. Bild två: Jennifer, jag, Yso och Frida.
Foton tagna i somras av Stephanie.
Publicerat i
#1 / / Madde.:

Usch stackare!! Krya på dig!!<3

#2 / / Rosita:

Alltid bra att pröva ändå :)

krya på dig!

#3 / / nathalie:

åh, jag älskar din nya design.



sv: hahaa, nej, nu vet jag det! ;-)

#4 / / Ebba:

Usch halsfluss är inte kul.

Krya på dig// Ebba ;-)

#5 / / Elin:

Usch vad jobbigt.. :(

Jag är också sjuk, förskyld.. inte roligt

Krya på dig! :)

#6 / / missbill:

Heejsan! :D



Fin blogg:)



Kika gärna in på min med - är STYLIST OCH STYLAR NU NÅGRA GRATIS!

Helt fritt att ansöka!



Ha en jättebra dag alla!



Alla kan lyckas i livet!:D



Kisses,

Miss Bill SB-STYLING http://sarabillstroom.blogg.se

#7 / / Hilda:

Var det halsfluss eller ej? Vad är egentligen halsfluss? Det var nog bra att du gjorde intagningsproven iallafall. Jag hade gärna gjort det jag med, men har dock ändrat mina planer och bestämt mig för att spara pengar och energin till nästa års intagningar. By the way är bilderna tagna och redigerade av mig bara mig. :)