tick, tack.

Jag förstår inte vart tiden tar vägen.
Vad gör jag med min tid?
Jag försöker blicka tillbaka på höstterminen, och jag kommer inte ihåg så mycket.
Vad kan jag ha gjort som har fått tiden att bara flyga iväg?
Vad gjorde jag i höstas?
Jag sitter och tittar på bilder från hösten 2008, men det var ju hösten 2009? Eller det känns så. Det var så nyss. Usch. Varför går tiden så fort? Det är en fråga som jag har ställt mig ganska många gånger under de senaste månaderna.
Tänk då framtiden. Hur fort kommer det gå?
Jag tror jag börjar gå in i en utvecklingskris, typ 20-årskris? Finns sånt?
Åh.
Jag orkar inte tänka.
Jag blir galen av att tänka, speciellt när jag är trött.
Imorgon ska jag spela in lite fler projektarbetslåtar med Hilda, så det är nog bäst att jag går och lägger mig.
Jag vill drömma om något fint, spännande, eller om något jag kan berätta om sedan, och minnas.
Jag älskar såna drömmar.
God natt.



Min fina syster Maja
Publicerat i
#1 / / eli:

Sv. Tack :)!

#2 / / Meg:

jag har själv känt samma sak, det gäller att ta vara på varenda sekund!

#3 / / NATALIE:

jag har någon 17 årskris.. fy tiden går för fort!



svar: Tack :D

#4 / / nathalie:

gud, som jag hade skrivit det här inlägget själv!



sv:tack lotta!

#5 / / Rebecka:

Sv: Tack, vad roligt att höra!

#6 / / Patrik:

Sv.Tack så mycket!

#7 / / Vilde:

Du är snöögg (Ja, jag vet att det inte är du på bilden ;)

#8 / / Vilde:

Haha ;) Jag läser bildtexterna!!



Hur är det med dig?