grått nytt hår!



Jag på bilden. Maja har fotat. Jag har redigerat.
Publicerat i
#1 / / bea:

vackert!

#2 / / krille:

gott nytt år, hörru!

#3 / / Lo:

sv: Åh va härligt att du ska det! Det finns nog ingen sådär särskild butik jag skulle rekomendera, men camden market tycker jag är ett måste, för där finns det massa små secondhand butiker med fina saker. Och ett annat måste är Brick lane, som är fullkomligt proppfyllt med vintage butiker där man kan drunka i fina kläder. Ha det riktigt fint i London nu! Puss

#4 / / adam:

Gott Nytt År! :D

#5 / / Natasha:

otroligt fin bild! och gott nytt år :D

#6 / / jennifer:

gott nytt år säger jag istället! för hos mig är det inte så grått. ÅH jag läste en kommentar här i detta inlägget, det låter som att du ska till London! jag ska också dit nu i vår! hoppas du får det lika bra som jag planerat att jag ska ha det!

#7 / / Emye.:

gott nytt år! :)

#8 / / Emye.:

svar: det finns all tid i världen :D

#9 / / Lisa:

vacker! gott nytt år!

#10 / / Frida:

så vacker :)

#11 / / NATALIE:

fint som alltid!