someone told me i'm a dreamer and I think it's true.



För ungefär ett år sedan var det vi var där i London. På mysiga gator. Jag vill tillbaka. London är en sån himla fin stad.
Publicerat i tankar
#1 / / Josefin:

- Tack! =)

#2 / / LINA:

härliga bilder

#3 / / cary:

flytta dit i höst då vettja! :)

hur går det med planerna? blir det något au pairande?

#4 / / Stephanie:

jag vill också ha en sån kille... jag tror jag blev lite kär i Noah :(

#5 / / emmyg:

åh tack! du hade ju underbaaara bilder :)

#6 / / ina:

väldans fint du.

#7 / / Anonym:

london är hyper fint

#8 / / Anna:

sv: tack! var dock rätt...alldaglig innan jag la på gammeldags stil , haha!

#9 / / dena:

tack!! jaaa london vill också dit!!

#10 / / Bea:

Mmm, London! Extra mycket "Mmm!" när man äntligen lärt sig att hitta vägen ner till Westminster från Russell Square (jag gjorde det efter fem dagar, stoltstolt!)

#11 / / Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare:

Om 2 dagar utses årets bästa ungmamma blogg! Hjälp mej nu och lägg en röst per dag fram till sista augusti! Jag ber om ursäkt om jag redan skickat detta och det är bara att ta bort kommentaren om du vill! Kram Linnea



Man röstar via länken nedanför och skriver nr 8! :)♥



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html

#12 / / CJ:

Fina kort!

#13 / / Anna:

sv: fotade med ett 75-300 mm objektiv, och jag har redigerat med kurvor i photoshop(alltså lagt på mer kontrast)

#14 / / kajsa:

jag tycker om ljuset i dina bilder. Mjukt och varmt på samma gång som det är kontrastrikt. Gilla gilla.

#15 / / Matilda:

ser så fint ut, jag vill också till london!