godnatt?

Jag har haft en jättemysig kväll. Just nu står Maja och Claudia och fotar varandra. Jag har precis spelat fyrhändigt på piano med min fader. Nu sitter jag och gosar med min katt, som börjar bli trött och gammal. Han sover hela dagarna. Det känns sorgligt. Men då är det kanske tur att jag har en vild hund som leker med honom hela tiden.
Jag borde sova. Det borde jag alltid, men jag gör ingenting åt det.



Publicerat i
#1 / / gotteochvi♥:

SV; ÅH TACK SÅ MYCKET! KIKA GÄRNA IN IGEN =)

#2 / / nathalie:

jag borde också sova mer.



sv: tack snälla ;-)

#3 / / sadia:

fina bilder :)

#4 / / Alicia:

SV: Åh, tacktacktack!



Ja, det ser sannerligen mysigt ut. Jag vill också ha en katt att mysa med!

#5 / / L I N N:

sv: Åh, tack så himla mycket! (:

Titta gärna in igen det gör mig bara jätte glad.

Din blogg var jätte mysig, Lotta. (:

#6 / / nathalie:

sv:haha, vad gulligt ^^

#7 / / Hannan:

svar: åh, tack så jättemycket fina du! jag måste säga detsamma om dina bilder!

#8 / / NATALIE:

Mysigt med tända ljus :)

#9 / / Adam:

Piano.. något av det finast som finns ju! mys :)

#10 / / E M M A:

sv: stort tack!

du menar redigeringen? jag har lagt på en övertoning och sedan ändrat från normal till raster/screen, svårt att förklara utan bilder, men en väldigt duktig tjej har visat hur man gör här: http://radiosong.blogg.se/2009/october/draft-okt-3-2009.html :)

#11 / / Emma:

åh, vad det ser mysigt ut! :D

#12 / / olga:

åh, jag svimmar! din blogg utstrålar verkligen 150% mysighet! blir så glad!