Saknar intensivveckorna i ettan



Jag började tänka på intensivveckorna som vi hade i ettan. Två veckor, då vi bara höll på med ett enda projekt. Vi skulle två och två skriva en låt och göra en musikvideo till. Det var jätteroligt, de roligaste veckorna i hela ettan. Idag är det också vår ute, första vårkänslan kommer liksom nu och det var just de där två veckorna förra året som våren kom också.
Jag saknar det.
Idag har jag bara gått ute i T-shirt och jag har legat på balkongen och solat, somnade faktiskt.

Här är min och Ysolinas schlagervideo från ettan:

Publicerat i
#1 / / amanda:

hej lotta! hur har du lagt in sånna videofilmer? fattar noll. <3

#2 / / Malin Sofia:

Tusen tack! :)

#3 / / anna:

haha vad duktiga ni är! skitskön låt ju, och snygg video!



svar: tack så mkt! :)

#4 / / Anonym:

tack:) kommer fler London-bilder inom kort!

#5 / / johanna:

tackar! :)

#6 / / Ella:

Haha, fin film! ;)

#7 / / Nina - This is who I am ♥:

godnatt sötnos! :)



kram

#8 / / Mona:

Du får ha en trevlig helg :D !

#9 / / J e n n y:

Åh, tack så mycket!

#10 / / carro:

åh vilken fin video och låt! Du sjunger så fiint! :D saknar er! <3

#11 / / Kamilla - Fotoblogg:

sv: aaw, tack så mycket!

okej :D

#12 / / ew:

=)

#13 / / Nina - This is who I am ♥:

godmorgon! :)



kramis

#14 / / Bella:

Skönt med helg va? :D

#15 / / JENNIE - modeblogg:

fin blogg, allt bra med dig idag då?



kram:)

#16 / / Linnéa:

Sv: visst var den =)

#17 / / Bella:

Min helg har mest blivit slapp och en myshelg. SJ? :D

#18 / / Maja:

hhaha den är bäst!