Sonja Aldén och FN-rollspel

Idag hälsade Sonja Aldén på hos oss i skolan för vi ska köra bakom henne på hennes turné i Annedalskyrkan i Göteborg och så ska vi framföra egna låtar, så nu måste jag öva massa låtar. Eller inte just nu, men de kommande veckorna. Det ska bli jätteroligt. Det var jätteroligt idag också. Sonja Aldén har en fin röst och var trevlig och hon delade ut ostbågar. Fast jag gillar inte ostbågar.
Jag har ångest inför FN-rollspelen nästa vecka. Vi ska spela ett rollspel helt enkelt, vi ska vara hela FN som sitter och diskuterar olika frågor om mänskilga rättigheter. Min grupp har valt landet Ecuador som är ett fruktansvärt hemskt land. De har svårt att uppfylla de mänskliga rättigheterna på grund av fattigdom, korruption, brist på effektivitet och dåliga resurser. Tycker synd om Ecuador.

Hejdå, nu ska jag sova eller något.
Publicerat i
#1 / / Maja:

kolla min fina blogg hehehe :)

#2 / / Felicia:

Japp, jag gillar one tree hill jag :)

#3 / / AMANDA - Kläder och skoj.:

åå, fan va roligt :)

#4 / / sara:

svar: åh tack vad glad jag blir! :) om du tycker så, så är du alltid välkommen tillbaka till min blogg :) o så vet du vell att man kan prenumerera på bloglovin om de skulle va så :p kram på dig!

#5 / / Filippa:

SV: Jaså jaha, men vad coolt! Du känner ju massvis av kändisar ju ;D

#6 / / Filippa:

Oj svar till fel person! Men vad roligt det där med Sonja :)

#7 / / ivanka:

vilket program på gymnasiet går du? :)

#8 / / Olivia:

Har du haft en bra dag då?

#9 / / sara:

svar: ja, jag vet inte en enda som inte tycker om marknadsgodis! :) hihi, kram

#10 / / evelina:

svar: okej.



är det bra? :)

#11 / / evelina:

svar: okej.



är det bra? :)

#12 / / Annonsera:

Hej!

Hjälp till att bygga upp bloggvärldens största Bloppis!

Släng in hur många annonser du vill, HELT GRATIS!

Om alla hjälps åt så kan det här bli riktigt skojj!

Vilka fynd man kan göra då!



Ha en underbar fredag!

Mvh, Annonsera

#13 / / Emma:

*Sv: Ja det var ju inte direkt trevligt iaf :/



Jag älskar Sonias sånger :)

#14 / / Emilié:

okej, okej, okej :) haha.. ha en skön helg! :D

#15 / / Blueyee:

fin blogg du har (:

#16 / / AMANDA - Kläder och skoj.:

ja, visst är det? :)



det är verkligen skit bra!

#17 / / Frida J:

Sv: Josefine? Hur känner du henne?

#18 / / Filippa:

SV: Ja det förstår jag. Mne den var så otroligt bra! Och så otroligt sorglig. Halva biosalongen grät :P

#19 / / Filippa:

SV: Ja den var jättebra, och hon är så otroligt söt, sötaste jag sett :) Säg det till henne =D Jättesorglig var den, alla grät.

#20 / / AMANDA - Kläder och skoj.:

åh, ag vill också se dne filmen :)