Flyga drake

Oj, ett tag sen jag skrev, men jag har aldrig tid. De två senaste veckorna har varit så jobbiga. Plugg, plugg, plugg och jobb, jobb, jobb. Men jobbet har varit kul och skönt att man vet att man snart kommer att få lite pengar.
Nu ser jag på "Flyga drake" för andra gången idag. Den är bra! Boken är bra. Jag har bara kommit till halva. Ångrar lite att jag inte läste ut den innan jag såg filmen, men skitsamma.
Jag sitter och pratar med min vän som är i Nicaragua, och jobbar med sitt projektarbete där. Jag vill också jobba utomlands någonstanns. Någon gång i livet vill jag åka till Afrika och bygga ett barnhem.

Nu ska jag äta mig godistjock och kolla färdigt på filmen, Puss och hej leverpastej!





Jag och min syster Maja
Publicerat i

Svar: Ja, det är kul. Tack föresten! :D

#2 / / Thowelina:

tack detsamma, söt.

#3 / / sandra:

va kul att du tyckte om dom, ha en bra kväll :D

#4 / / Madde:

svar: jo visst det är klart att du kan (:

#5 / / ELIN L:

oj vilka fina bilder!

#6 / / Helena:

Hej sötnöt, japp. vill ju ha sommar och vår nu! :) räknar ner till påsklovet också d vi förhoppningsvis ses igen, saknar dig!!!

pussar<3<3<3<3<3<3<3

#7 / / Claudia:

Vilken myyyysig blogg du har! Och jätte fina bilder! Om du vill kan vi följa varandra på bloglovin? Bara om du vill ^^ Kram

#8 / / carita:

sv: tackar!

#9 / / Madde:

sv: jag vet inte vad länken är ;o annars kan du ju

bara printa bakgrunden (: