En 18-åring fyller år, dock inte jag

Min underbara vän Nathalie fyller 18 idag. En stor flicka har hon blivit eller nåt haha. Grattis till henne och det ska bli så mysigt på fredag hemma hos henne, med middag med det gamla "tjejgänget" från nian. Har inte träffats på sjukt länge. Eller jag har ju träffat Nathalie, men inte alla tillsammans. Jag saknar alla de gamla grillkvällar och myskvällar vi hade. Och nu kommer en till.
Jag hatar skolan just nu. Jag vill bara gräva ner mig i ett hål, eller i min säng och bara ligga där och vänta tills skolan är över. Fast det vill jag ju inte heller, det går för fort. Vad ska jag göra efter gymnaiset? Jag har inga framidsplaner, jag får panik när jag tänker på det. Det är snart och jag vet inte vad jag vill göra.
Men just nu vill jag minst av allt sitta med en naturkunskapsbok i knäet och engelskaboken på bordet, redo att börja läsas i. Ensamblelåtar som behöver övas, när har jag tid? Ysolina har brutit armen, okej inte, men nästan så hon kan inte spela gitarr stackarn. Vi behöver gitarren! Men jag tycker synd om Yso. Gitarren får väl vänta. Skit i gitarren.
Jag orkar inte.
Det är jobbigt.
Jag är trött.
Hejdå.



Min fina vän Nathalie.

Publicerat i
#1 / / SurfEmma:

svar: tack lotta :D

#2 / / Anonym:

fin blogg :)

#3 / / Michelle:

sv. ska jag vara helt ärlig så har jag ingen aning, jag bara följer receptet :P..

#4 / / [F R I D A]:

rösta på mitt bidrag så är du urgullig! :)

http://fridasplace.blogg.se/2009/february/ni-minns-val.html

#5 / / Rebecca:

Hoppas du får det trevligt ikväll :)

#6 / / ivanka:

Grattis till din vän! :)



jag vill inte fylla 18 om tre år. (:

Vill faktiskt vara 15 hela livet haha(A)

#7 / / Nathalie:

Thank u honey <3

#8 / / Dress Like a Princess:

Fina bilder :)

#9 / / Viktoria:

Ja morgan är med bra :D

#10 / / Matilda:

tack så mycket:)