vad är det för dag?

Idag har det varit en rätt seg dag. Haft en lektion, håltimme i fyra timmar och sen en pianolektion på 40 minuter. Fick i alla fall lite projektarbete gjort. Och jag ska spela fyrhändigt med en vän. Det ska bli så kul.
Oj, nu ösregnar det ute. Jag som skulle ut och springa. Men det kanske är skönt med lite regn i anstiktet.

Gud vad jag längtar till på Torsdag. Då åker ju jag, min syster och mina vänner till London! Så kul! Är det någon som har några tips på vad man kan göra som fattig student i London? Vilka är de bästa shoppinggatorna, torg, marknader och sevärdigheter? Jag vet inte riktigt vad jag vill göra. Det finns så mycket!


Publicerat i
#1 / / anna:

åh gud vad kul me dlondon! älskar den stan :)



svar: japp det är den han är med i, så jäkla bra!

#2 / / Rosita:

Åh, lite jobbigt att ha en sån dag på måndagar men det verkar ju gå :)

#3 / / Karin:

tack! detsamma, verkligen! jättefin bild. älska london!

#4 / / CattisEriksson:

Hej, nu har jag skrivit ett inlägg om hur man får in en bild i kommentarsrutan :D

#5 / / julia:

svar: ååh tack så jättemycket :)

#6 / / NadjaGoesFanny:

sv: ja visst är den! =D haha

#7 / / NATALIE:

kanonfin bild :)



svar: tackar tackar!

#8 / / Sandy:

För billig shopping får du INTE missa Primark! :D älskar den affären! :D