Långfredag

Idag är det långfredag och redan påsk. Förra påsken var det minusgradet och snö. Nu är det skinande sol och 14 grader varmt. Jag har legat på balkongen och läst idag. Ikväll ska jag till Ella som firar att hon har fyllt 18! Det ska bli kul att träffa henne, har inte gjort det på länge. Imorgon bitti åker vi till mormor på landet och firar påsk. Det ska bli mysigt. Det känns så skönt att komma ut till landet ibland, med bara familjen och släkten. Kanske ska jag ta årets första dopp i sjön imorn? 

Jag längtar till sommaren, fast jag vill att den ska vara lång, längre än den brukar. Jag vill inte börja skolan så snart efter sommaren och jag vill inte att tiden ska gå så fort till studenten. Jag är inte redo än, inte redo att klara mig själv och ta helt efet ansvar. Men det är ett år kvar. Får väl göra det bästa av det.




Caroline, Ysolina och Jennifer njuter av solen vid estethuset
Publicerat i
#1 / / TIFFANY:

Sv : hihi

-------------

trevligt med påsk med släkten ! Går du andra året på gymmnasiet ? :) kram

#2 / / agnes&josse:

ashärlig blogg:D

#3 / / Emma:

Ingen fara. Haft en bra dag? : )

#4 / / Emilia says;:

sv: åh det är skitlätt, bara att bli medlem på bloglovin.com ;)

#5 / / Hilda:

Haha, de ser inte ut att njuta så jättemycket direkt... haha surpuppor! Jag har haft ett bra lov. fint lov. fint väder. men jag har plugg framför mig. det är inte roligt. blä. hejdå.

#6 / / paloma:

fin blogg !:)

#7 / / agnes&josse:

har du haft en bra påskafton då?=)

#8 / / T I F F A N Y:

sv : okej :P höhö, jag går i 7.an (x kram

#9 / / Emma:

Älskade väder ^^

#10 / / Josefin:

Fin blogg, kommentera gärna min om du har tid! :)

Kram Josse ;p

#11 / / jonna:

Har du haft en trevlig påskhelg?:D

#12 / / Jonna:

svar: tack så mkt:d

#13 / / agnes&josse:

Okej kul!

#14 / / Nathalie:

Hahaha helt seriöst, don't remember, kollade inte så noga på det..men hmm..allt jag kmr ihåg är att peyton o lucas passa jamie och en annan liten grabb. Haley och Nathan gick ut med hon , va heter hon, hon som Peyton signa? :P Ah hon iaf skulle på dejt med en kille. Typ en som Brooke träffade i säsong 4 , när hon var med i clean teen eller va fan det hette, haha :P och det gick bra, dem ska typ träffas igen, kysstes gjorde dem i slutet. Sen..hmm..vet jag inte mer ^^

#15 / / johanna:

svar: canon EOS 400D. Kram!