småsjuk och tråkplugg

gillar inte att vara förlyld. Eller ibland kan det vara rätt mysigt men nu när det är minusgrader är det som isbitar i näsan och det är inte så mysigt. Har försökt plugga bajssamhäll och naturkunskap och det går inget vidare. Orkar inte att det ärs å mycket den här veckan. Har läst Olvier Twist, inte hela dock, men några sidor. Haft 40 års kalas. Eller jag har inte haft det, men min morbror hade det hemma hos mig. Mitt finger gör fortfarande ont, eller det gjorde ont på nytt efter att ha lekt med ett litet barn som är lite vilt av sig.
Nu ska jag fortsätta att försöka plugga.





Åh, vad jag saknar Jersey just nu.
Publicerat i
#1 / / emma:

tack, var med i min tävling med :)

#2 / / sofiya:

Hey!

bli medlem här : http://www.gratisdator.se/Register.asp?r=405

så kan du vinna en laptop, de är helt gratis :)

#3 / / BUENA:

Svar: Vi har hur mycket snö som helst! Ca en decimeter + att det blåser jättemycket så man kan knapp vara utomhus utan att halka eller snubbla omkull ;)



Hoppas det kommer snö i Göteborg, ska fira jul där :)



// Julia

#4 / / Giulia:

ahahha nej det vill du inte!:Pp

#5 / / emma:

Hey , bli medlem på den här sidan, busenkelt att samla ihop poäng till ett present kort eller biobiljetter, så kan man ge bort det i julklapp om man inte vill ha det själv, rätt smart!

bli medlem enkelt och snabbt via denna länk

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=79808

Kraam Emma

#6 / / smet:

sv: Man får ändra det i desgininställninganra!

#7 / / carro:

saknar jersey också! tänk o sitta o äta maltesers på square igen.. :D <33